Terliur Biskut Kacang


Assalamualaikum ...

Gara - gara tengok abang ipar 
bawa balik sebalang biskut kacang ,
maka tetiba terliur biskut kacang tu pulak .
Bukan tak boleh nak makan yang kat balang tu 
cuma rasa tak puas .
Maklumlah , bila my anak buah menghadap ,
memang habis licin lah jawapnya .



Terliur Biskut Kacang


Maka untuk hilangkan kes terliur biskut kacang ni ,
Vee belilah sebalang biskut kacang ni .
Murah je harganya .
Sebalang cuma RM 6.49 jer .

Masuk bilik ,
makan sensorang ... boleh ke ?
... heh heh heh .




Biskut ni lebih kurang sama 
dengan biskut kacang juga biskut mazola 
yang selalu orang buat masa nak raya .

Yang tak samanya , ada rasa masin - masin manja .
Tu yang buat biskut ni rasa sedap je bila dikunyah .
Macam mana ek dia letak garam .
Tang mana dia letak garam .
Dah macam garam ni resepi rahsialah pulak .

Kalau tengok pada bahan - bahannya ,
biasa je .
Ada sesapa yang tahu macam mana resepi aslinya tak ?
Nak gak try buat sendiri nanti .






10 comments:

  1. wana penah makan juga biskut kacang macam ni..walaupun buat biskut tapi wana tak tau macamana resepinya..huhu

    ReplyDelete
  2. Kalu raya cina mesti banyak biskut kacang ni... Kalu jenis kacang tumbuk tu pon sodap gak...

    ReplyDelete
  3. Biskut kacang ni sedap..ada rasa masin-masin..

    ReplyDelete
  4. NAMPAK RANGUP BISKUT KACANG TU TRYLH BUAT VEE

    ReplyDelete
  5. terliur tgk biskut kacang ni vee...aummmmmmmmm

    ReplyDelete
  6. kalau tanya JM mmg tahu mkn je..resipi? ahaha..perlu tanya org lain..

    Biscuit kacang my feveret..kalau g beraya kat umah org..biscuit ini yg di cari dulu

    ReplyDelete
  7. sedapnya.. kalau nk buat memang malas la bab nk tmbuk kacang ni

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...