Persiapan Riang Ria Raya Bersama Lazada


Assalamualaikum ...

Persiapan Riang Ria Raya Bersama Lazada | Lazada merupakan gedung membeli belah online yang popular di Malaysia . Segala jenis produk dari banyak jenama ada di Lazada . Dari harga yang murah sampailah yang mencecah ribuan . Pilih saja ikut citarasa dan kemampuan korang . Penghantaran pun cepat . Yang paling penting bagi den , ada COD ( cash on delivery ) .



Lazada Malaysia akan mengadakan jualan eksklusif raya selama sebulan bermula 11 June hingga 15 July 2015 dan SPECIAL "Riang Ria Raya - Jualan Terhebat" bermula 24 June hingga 26 June 2015 iaitu 24 hari sebelum perayaan Syawal. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 3 hari untuk membantu persiapan raya nanti. 

Boleh mula shopping raya dengan klik Riang Ria Raya 2015 :


Dapatkan apa yang di inginkan untuk musim perayaan ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen koleksi raya, barangan rumah untuk dekorasi raya. Meriahkan raya anda dengan Lazada! 



Persiapan Riang Ria Raya Bersama Lazada


Persiapan Riang Ria Raya Bersama Lazada


Bila diberi kesempatan untuk menyambut raya bersama Lazada , maka den memang tak nak lepaskan peluang ini . Bukan susah pun . Cuma buat entry dan masukkan barangan yang kita nak untuk persiapan riang ria raya bersama Lazada .

5 Barangan Pilihan


Sebenarnya terlalu banyak barang yang boleh dibeli di Lazada sempena raya ni . Dah jadi rambang mata nak memilih . Jadinya , den memilih ikut keperluan untuk raya sahaja . Maka , lima barang di bawah ini lah yang tepilih .

1- Pineng PN-999 20000mAH Powerbank White


Persiapan Riang Ria Raya Bersama Lazada
RM 56.00

Den pilih powerbank ni sebab den memang tak ada power bank . Power bank ni untuk memudahkan den menziarahi rumah saudara mara tanpa risau bateri telefon habis . 

2- 3 Layer Multifunctional Electric Stainless Steel Lunch Box With Free Stainless Steel Chopstick And Spoon with Mini Bear Recycle Bag (Black)  


Persiapan Riang Ria Raya Bersama Lazada
RM 69.00

Den perlukan periuk pelbagai guna ni supaya mudah kalau tiba - tiba ada suadara mara , sahabat handai nak bertandang dalam kumpulan yang ramai .

3- BlueLans Rose Gold Daisies Flower Bracelet Wrist Watch White  


Persiapan Riang Ria Raya Bersama Lazada

RM 12.60

Den perlukan jam ini untuk menambah gaya penampilan den di hari raya nanti .

4- TRIPLE STEMCELLl™ MIRACLE INTENSE ESSENCE (1 BOTTLE X 100ML) 


Persiapan Riang Ria Raya Bersama Lazada

RM 54.00

Den nak kelihatan cantik dihari raya dengan kulit yang super mulus tanpa jerawat dan parut jerawat .

5- ZADA Dewi Jubah Royal Blue  


Persiapan Riang Ria Raya Bersama Lazada

RM 100.00

Tema den tahun ini adalah simple dan berwarna biru . Jubah ini memang sesuai dengan tema yang den dah tetapkan .


Tempoh Tamat


Kepada sesiapa yan nak join kempen ni , sayaiday telah berbesar hati melanjutkannya kepada 30 Jun ini . Jadi , ada dua hari lagi untuk anda menyertainya . Jom kita meriahkan !



                                                            ------------------------------------------------------------------

Ini adalah Blogger Contest anjuran Lazada Malaysia dengan kerjasama sayaiday. 6 Pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi hadiah Gopro 4 dan Duit Raya ! Untuk sertai contest ini, sila ke blog sayaiday dengan ke link ini : LINK CONTEST  


Senarai Hadiah : 

Tempat Pertama  : Gopro 4
Tempat Kedua      : Duit Raya Cash RM150
Tempat Ketiga      : Duit Raya Cash RM100
3 x Duit Raya Cash RM50




2 Sila komen:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...