Telemovie Tak Nak Balik Raya


Assalamualaikum ...

Telemovie Tak Nak Balik Raya | Oleh sebab masih dalam mood raya , jadinya den nak kongsikanlah dengan korang yang tak ada astro . Telemovie Tak Nak Balik Raya ni agak santai dan cool je ceritanya dan ada unsur humor .


Telemovie Nak Balik Raya




Telemovie Tak Nak Balik Raya


Telemovie Tak Nak Balik Raya ni agak santai dan cool je ceritanya dan ada unsur humor . Aaron Aziz membawakan watak hero aka si suam dan Siti Saleha pula membawakan watak heroin aka si isteri . Bila aa Aaron Aziz , mesti ramai yang teruja nak tengok kan ?

Sinopsis


Telemovie Tak Nak Balik Raya ni mengisahkan seorang suami yang dibesarkan di luar negara . Dia ni tak de jiwa Melayu . Ibu bapanya pula dah biasa sambut ari raya dengan pergi bercuti di luar negara . Bila dia berkahwin dengan isterinya yang berasal dari kampung , dia tak boleh nak masuk dunia isterinya yang bagi dia merimaskan . Jadinya , dia seboleh mungkin nak elak dari sambut raya di kampung isterinya . Maka , berlakulah pelbagai insiden . 

Nak tahu apa insiden tu , kenalah tengok Telemovie Tak Nak Balik Raya ni dengan klik tajuk di bawah banner ( image ) di atasya tu ya .



6 Sila komen:

  1. Terima kasih... kita takdak astrok... macam best je boleh layan lah nanti Toche

    ReplyDelete
  2. ok lah citer ni..layan santai-santai boleh la

    ReplyDelete
  3. macam best je ... tapi takde astro. sob sob :)

    ReplyDelete
  4. Saya ada Astro tapi tak dah berapa tahun musim raya memang tak pernah ada peluang tengok rancangan sempena raya ni. Kalau tau, boleh juga santai-santai tengok dengan HD. Barulah tahu perasaan kita kalau tak dapat balik kampung masa raya :)

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...