Tonton Drama Bercakap Dengan Jin


Tonton Drama Bercakap Dengan Jin | Satu masa dulu , masa den di bangku sekolah , buku Siri Bercakap Dengan Jin sangat popular . Malangnya , buku Siri Bercakap Dengan Jin itu kini tiada lagi walaupun setakat bayangnya ! Buku Siri Bercakap Dengan Jin ini kalau korang baca pada waktu malam , memang boleh meremang bulu roma tau .


Tonton Drama Bercakap Dengan Jin






Buku Siri Bercakap Dengan Jin


Buku Siri Bercakap Dengan Jin ini ditulis oleh saudara Tamar Jalis berdasarkan pengalaman beliau bersama datuknya . Pada masa tu , buku Siri Bercakap Dengan Jin adalah buku seram yang paling popular . Bermula dari karya bersiri Bercakap Dengan Jin di majalah Variasari , akhirnya dibukukan kerana banyak sambutan . 

Tonton Drama Bercakap Dengan Jin


Alhamdulillah , kini kisah - kisah yang diceritakan di dalam buku Siri Bercakap Dengan Jin telah diadaptasikan ke dalam drama bertajuk Bercakap Dengan Jin dan disiarkan di Astro . Walaupun ada beberapa siri Drama Bercakap Dengan Jin yang den dan anak buah rekod, tapi kami sebenarnya dah terlepas banyak siri . Dek kerana dunia internet yang tiada sempadan ni , klik je tajuk drama Bercakap Dengan Jin ini , terus je berlambak keluar . Pilih je  melalui medium mana korang nak tengok Drama Bercakap Dengan Jin .

Sesiapa yang berhajat nak tonton drama Bercakap Dengan Jin , klik je lah link kat bawah gambar ni ye .


Tonton Drama Bercakap Dengan Jin



Beli Online


Untuk pengetahuan korang , buku Siri Bercakap Dengan Jin ini masih lagi dijual . Den tak tau ada ke tidak di kedai - kedai buku tapi kalau korang nak beli online  buku Siri Bercakap Dengan Jin , klik je la link BIRU ya . My anak buah , kalau mereka tahu buku buku Siri Bercakap Dengan Jin ni masih ada di pasaran , mesti mereka suka . 




9 Sila komen:

  1. eh..tgk buku tu teringat masa sekolah dulu. tp takut gak nak baca

    ReplyDelete
  2. Menarik juga kisah2 mistik nie... Kita perlu juga tahu agar punyai pengetahuan tentangnya...

    ReplyDelete
  3. DULU2 MMG SUKA BACA BUKU2 GINI...TULISAN TAMAR JALIS NI SETANDING DGN PENULIS2 TERNAMA JUGA...RASANYA BELIAU NI BEKAS WARTAWAN JUGA...

    ReplyDelete
  4. dulu famous buku ni ... sekarang dah ada drama, cam best :)

    ReplyDelete
  5. Legend betul gambar buku2 tu... :)
    Masa sekolah dulu, rajin jugak baca. Sekarang tengok tv aje lah. Tapi macam lain sikit versinya kalau dibandingkan dengan buku dulu.

    ReplyDelete
  6. Wah ni buku dolu2... seram kalau baca tapi best. Tulisan dia membuatkan kita seolah-olah bersama dia dengan atuknya malah terasa macam dah pandai silat lah pulak melawan syaitan. padahal masih terpaku mengayati ayat-ayat tulisan nya. Ini baru idea sendiri dan pengalaman sendiri bukan di plagiat dari orang lain.

    ReplyDelete
  7. buku ni zaman sy kecik2 dulu ramai yg rajin baca ;-)

    ReplyDelete
  8. pernah layan sekali je citer ni kat tv... baca buku lagi best kot...

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...