Juara Parodi 2015 - Pak Yus Jambu Dalam Kenangan


Juara Parodi 2015 - Pak Yus Jambu Dalam Kenangan | Untuk pertama kalinya dalam sejarah , yang sis rasakan lah , stesen tv menyediakan satu program khas sempena pemergian allahyarham pak yus jambu . Suasana yang sungguh pilu dan syahdu .


Juara Parodi 2015 - Pak Yus Jambu Dalam Kenangan



Juara Parodi 2015 - Pak Yus Jambu Dalam Kenangan


Juara Parodi 2015 pada minggu ke-5 telah memberi laluan kepada para sahabat yang berada di sekelilingnya untuk meluahkan isi hati dan menceritakan kemuliaan hati dan sifat arwah PakYus Jambu kepada umum . 

Antara artis yang membuat persembahan dan lagu nyanyian mereka .



Arwah Pak Yus Jambu , atau nama sebenarnya Yussry Edoo telah pergi meninggalkan segala yang ada di dunia untuk menemui PenciptaNya pada usia 39 tahun akibat sesak nafas dalam perjalanan pulang ke rumahnya selepas membuat persembahan di Dataran Merdeka .

Rasa sebak , sedih dan segala rasa ada bila Program Juara Parodi 2015 - Pak Yus Jambu Dalam Kenangan ini berlangsung selepas keluarga sis selesai mengadakan kenduri untuk arwah bonda sis yang ke 40 hari . Makanya , ada saja air mata yang mengalir . Tapi , siapa kita untuk menolak ketentuan Ilahi . 

Al - fatihah untuk arwah bonda sis , mangiah binti abdullah dan yussry edoo . Semoga roh mereka ini ditempatkan dikalangan orang - orang yang soleh .

Pada sesiapa yang tidak berkesempatan menyaksikan program Juara Parodi 2015 - Pak Yus Jambu Dalam Kenangan yang berlansung selama 2 jam itu , klik saja di SINI .



8 Sila komen:

  1. sedih sgt kehilangan mrk yg tersayang yg telah melangkah meninggalkan kita terlebih dahulu ke sisi-Nya semoga allahyarham bunda qv n yusri edoo berada di kalangan para solehin yg dirahmati.

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah.. semoga mereka semua dirahmati.. insyllah =')

    ReplyDelete
  3. Pemergian yang tak disangka. Al Fatihah...

    ReplyDelete
  4. Alfatihah buat arwah ibu dan Pak Yus....
    Okje tak layan Juara Parodi ni Vee tp dapat bayangkan camne sedihnya. Semua lagu kenangan dan sahabat nampaknya tu

    ReplyDelete
  5. Al fatihah. Memang sedih bila tenguk.

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...