Cara Makan Meatball Yang Sedap


Cara Makan Meatball Yang Sedap | Ramai antara korang yang suka benor makan meatball kan sebab dah ramai blogger yang kongsi keenakan makan meatball di blog . Ada juga yang belajar buat meatball sendiri , lepas tu kongsi resepi mudah buat meatball kat blog . Antara meatball yang popular adalah di IKEA .


Cara Makan Meatball Yang Sedap





Sis sebenarnya tak pernah makan meatball diluar sebab selalunya kalau lapar , terjah je restoran yang ada depan mata . Tak perasan pula ada meatball ke idak dalam menunya sebab selalunya sis akan ambil hidangan ringkas macam mee sup , mee tom yam dan mee soto . Diet ? Diet kat luar je  . Kat rumah berhajat juga tapi belum melaksanakannya ... heh heh heh .


Cara Makan Meatball Yang Sedap


Cara Makan Meatball Yang Sedap


Bagi peminat tegar meatball , ada cara makan meatball yang sedap sebenarnya . Selalunya kalau korang makan kat IKEA , ada sos yang disertakan dalam hidangan meatball kan . Tapi melalui video di atas , korang boleh makan meatball bersama sos juga bahan lain yang buat korang nak makan lagi dan lagi .

Sis pernah buat meatball sendiri di rumah menggunakan kepingan daging burger yang dihancurkan di SINI . Kalau korang nak cuba resepi mudah buat meatball , jangan segan-segan klik lah ya . lepas tu , bolehlah makan meatball yang sedap ikut cara kat video di atas . Anak-anak korang mesti suka hingga menjilat jari . Pastu mamanya cuma dapat tengok pinggan yang licin . Itu yang selalu berlaku di rumah ini ... heh heh heh .


Selamat berhujung minggu semua !


4 comments:

  1. SALAM HUJUNG MINGGU...RUGI KAK XDPT LAGI NK MKN MEATBALL YG SEDAP TU..

    ReplyDelete
  2. yummy ... dah pernah buat juga meatball sendiri. tapi kuah main bantai ajer hehe ;)

    ReplyDelete
  3. hari tu sy try masak. alhamdulillah berjaya jugak buat meatball hehe :)

    ReplyDelete
  4. Terliur mengenangkan meatball huhuhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...