Tonton Online Juara Parodi 2015 - Penyingkiran Bermula


Tonton Online Juara Parodi 2015 - Penyingkiran Bermula | Minggu lepas sis tak up entry Juara Parodi 2015 . Jadinya , minggu ini sis upkan saja Juara Parodi 2015 yang berlangsung malam Jumaat lepas . 

Tonton Online Juara Parodi 2015 - Penyingkiran Bermula

Tonton Online Juara Parodi 2015 - Penyingkiran Bermula



Juara Parodi 2015 untuk minggu ke 8 yang sudah berlangsung malam Jumaat lepas merupakan episod bermulanya penyingkiran selepas 7 minggu setiap kumpulan diberi peluang menunjukkan bakat mereka . Sedih memang sedih la kan . 

Kalau ikit konsep Juara Parodi ni , penyingkiran hanya akan dilakukan untuk pemilihan masuk ke peringkat akhir . So , kumpulan mana yang tersingkir dan kumpulan mana yang terus bertahan , korang bolehlah tengok Tonton Online Juara Parodi 2015 - Penyingkiran Bermula di SINI ya .



8 comments:

  1. sy xpernah tgk rancangan ini....selalau tgk iklan dia jerr hihih

    ReplyDelete
  2. PC ada juga tengok sikit sikit di youtube..

    ReplyDelete
  3. macam best jer ... tapi tak ada astro la pulak

    ReplyDelete
  4. x pernah tgk juara parodi..sbb xde ch ni..

    ReplyDelete
  5. TQ kongsi link.. Nak tgk kejap bg menghilangkan stress..

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...