Free Coca Cola Untuk Rakyat Malaysia


Free Coca Cola Untuk Rakyat Malaysia | Coca Cola merupakan minuman berkarbonat ataupun bergas yang disukai oleh ramai orang diseluruh dunia . Selalunya orang panggil Coke sahaja . Satu masa dulu , bila tengok iklan Coca Cola , teruja lah sangat nak minum . Kalau tak silap sis , artis Micheal Jackson adalah duta produk itu satu masa dulu .


Free Coca Cola Untuk Rakyat Malaysia




Kepada  peminat tegar minuman Coca Cola , ada berita baik untuk anda . Pengedar Coca Cola telah berbesar hati memberikan Coca Cola percuma kepada rakyat Malaysia . Bila sebut percuma , selalunya kita akan jadi seperti semut yang nampak gula . hehehee ...

Video di atas itu ada maklumat lengkap tentang pemberian minuman Coca Cola percuma untuk rakyat Malaysia termasuk lokasi , tarikh dan masa .

Ada sumber yang mengatakan bahawa Micheal Jackson menjadi putih kulitnya disebabkan insiden ketika penggambaran iklan Coca Cola . Dia mendapat rawatan intensif dan tidur dalam kotak  kaca berbulan-bulan kerana kecederaan yang teruk iaitu melecur seluruh badan akibat coke yang meletop . 

Betul ke idak cerita itu , sis pun tak tahu .


2 Sila komen:

  1. erm...percuma ek...kita tetap xleh minum sebab kita tak minum air bikarbonat...

    ReplyDelete
  2. free? tapi skrg dh kurang minum takut kena kencing manis. hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...