Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke-3


Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke-3 | Maharaja Lawak Mega 2016 minggu ke-3 bertemakan Bollywood . Tema Bolly wood merupakan tema yang paling mudah bagi peserta untuk menghasilkan bahan lawak . Korang mesti dah dapat bayangkan apa watak yang mereka pilih untuk dipersmbahkan dalam MLM2016 minggu ke-3 ini .


Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke-3




Persembahan para pesrta dalam Maharaja Lawak Mega 2016 minggu ke-3 yang lepas , kebanyakan mereka mempersembahkan persembahan yang hampir sama iaitu menggunakan tarian dan nyanyian juga watak hero filem hindustan / tamil .

Najib Ali , yang dikatakan sebagai panel juri yang memberikan komen skema , pada malam itu telah memberikan komen yang agak pedas . Najib Ali menegur para peserta yang mempersembahkan lawak yang hampir sama di mana mereka seolah-olah tidak boleh lari dari nynyian , tarian , pakaian punjabi dan sari . Dalam hal itu , sis juga setuju . Hanya ada satu kumpulan saja yang tidak mengenakan kostum pujabi dan sari serta bernyanyi selain peserta standup komedi iaitu kevin dan reyza . 

Persoalannya , kenapa mesti stereotaip ? Yang pasti para peserta tidak dapat berfikir diluar kotak , kata orang lah kan . Sebenarnya , kalau mereka tidak ambil mudah / buat homework untuk tema ni , boleh je cari kelainan . 

Untuk Maharaja Lawak Mega 2016 minggu ke-3 , kumpulan cilok dan kevin telah tersingkir . Penyingkiran yang memang sudah dijangka sebab persembahan mereka tak lawak . 

Seperti biasa , kumpulan lawak otai mendominasi tangga 3 ke atas .

Sesiapa yang belum tonton , boleh je tonton online Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke-3 di SINI .

No comments:

Post a Comment

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...