Tonton Online Drama Uda Dan Dara Full Episod



Tonton Online Drama Uda Dan Dara Full Episod | Kisah uda dan dara sudah didendangkan ditelinga kita seawal sekolah rendah lagi . Bermual dari drama di televiyen , novel , hinggalah di sekolah . Filem P.Ramlee juga ada versi uda dan dara ni tapi menggunakan tajuk Laila dan Majnun . Cumaya , sis tak pula bertanya pada kakak dan abang kenapa ada abang yang dipanggil dengan nama uda ... heh heh heh 

Tonton Online Drama Uda Dan Dara Full Episod




Drama Uda Dan Dara sudah mula bersiaran di saluran Astro Prima 105 dan Astro Maya HD 135 . dan ditayangkan pada jam 6.00 petang pada setiap hari Isnin hingga Jumaat .

Drama Uda Dan Dara dilakonkan oleh Zul Ariffin yang membawa watak Uda manakala Siti Saleha pula membawakan watak si Dara serta dibantu oleh barisan pelakon seperti  Idris Khan, Dynas Mokhtar, Dilla Ahmad, Anis Al-Idrus, Ezzaty Abdullah, Zuhairah Zahir, Arash Mohd, Sherry Merlis, Nadia Mustafar, Atiqa Farhana dan ramai lagi. . 

Drama Uda Dan Dara ini diarahkan oleh Ejump Zahir dan diterbitkan oleh Global Station Sdn.Bhd . 

Sinopsis

Drama Uda Dan Dara mengisahkan tentang seorang gadis bernama Siti Mariam lakonan Siti Saleha yang berkawan baik dengan Izzat Hilman (Zul Arifin). Perhubungan mereka ditentang oleh ibu Izzat Hilman yang ingin menjodohkannnya dengan Khalidah. Izzat Hilman juga sering menghina Siti Mariam kerana agak berlebihan berat badan. Ini membuatkan terjadinya perselisihan faham antara Siti Mariam dan Izzat Hilman sehingga ke tahap Siti Mariam membencinya.
Kepada anda yang mahu Tonton Online Drama Uda Dan Dara , bolehlah klik sahaja link di bawah ini

2 Sila komen:

  1. blh la tgk nnti... tgk kt tv lwt sgt..ngantuk mata..

    ReplyDelete
  2. episode selanjutnya lah 14 mpek strusnya lah pnsaran kli ne

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...