Tonton Online Drama Aku Bukan Bimbo Full Episod



Tonton Online Drama Aku Bukan Bimbo Full Episod | Drama Aku Bukan Bimbo adalah drama yang menggantikan drama Isteri vs Tunang yang sudah berakhir pada minggu lepas . Apa maksud Bimbo ya . Sis memang tak tahu dan malas pula nak cari maknanya ... heh heh heh . Bagus juga si Sam ni kan . walaupun dah popular di layar perak , dia masih sudi berlakon drama . Pandai ambil peluang . 

Tonton Online Drama Aku Bukan Bimbo Full Episod




Drama Aku Bukan Bimbo dilakonkan oleh Shaheizy Sam sebagai hero dan dibantu oleh barisan artis seperti Nadiya Nisaa, Zahiril Adzim, Dottie, Afifah Nasir, Bell Ngasri, Shakilla Khoriri, Ardella Aryana, Falisha Crossley, Amai Kamarudin, Riezman Khuzaimi, Dian P Ramlee, Watie Elite, Zaidi Omar, Zarina Zainuddin, Roy Azman, Zulkifli Ismail, Azhar Amir, Adriana, Ibrahim Abd Rashid, Khaidir, Mahsuri Jelusi, Mior Fareez, Norasliza Abdullah, Siti Ruwiyani .

Drama Aku Bukan Bimbo hasil adaptasi dari novel karya Rin Ahmad sudah mula ditayangkan di saluran Astro Ria HD 123 . 

Drama Aku Bukan Bimbo telah diarahkan oleh Riza Baharuddin dan diterbitkan oleh Global Station Sdn. Bhd. milik adik Datuk K . Lebat betul rezeki Datin Zaiton Muhamad Jiwa ni di Astro .

Sinopsis


Dalam hidup Elsuraya, hanya seorang lelaki yang dinantikannya. Bukan bakal kekasih, jauh sekali bakal suami. Tetapi, seorang lelaki yang menyebabkan nyawa keluarganya diragut kejam. Dia ralat kerana tidak dapat bersama dengan keluarganya dan memegang status anak yatim piatu kerana lelaki itu. Siapakah lelaki itu sebenarnya? Azad? 


Kepada anda yang mahu menonton Drama Aku Bukan Bimbo , klik saja link di bawah ini untuk Tonton Online Drama Aku Bukan Bimbo Full Episod .



1 Sila komen:

  1. ijin nonton nih yah sambil ngudap kacang polong bikinan nenek...mau?

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...