Tonton Online Drama Married Tapi Benci


Tonton Online Drama Married Tapi Benci | Bila baca tajuk drama Married Tapi Benci , memang kata kunci yang buat ramai peminat drama melayu tak sabar nak menonton . itulah strategi yang cukup kuat untuk meraih rating yang tinggi dan bersaing dengan saluran tv lainnya . 


Tonton Online Drama Married Tapi Benci




Drama pada slot Lestary berjudul Married Tapi Benci adalah menggantikan drama Cinta Teruna Kimchi yang ditayangkan pada setiap hari Rabu hingga Jumaat jam 9.00 malam di TV3.

Drama Married Tapi Benci menampilkan gandingan baru Shafiq Kyle dan Azira Shafinaz sebagai pelakon utama . Drama ini diarahkan oleh Ahmad Idham dibawah produksi AIFA Motion Pictures Sdn Bhd. 

Sinopsis


Drama Married Tapi Benci mengisahkan kisah cinta dua remaja yang terpaksa berkahwin di usia muda akibat diperangkap orang ketiga. Kamal (Shafiq Kyle) merupakan pelajar kolej yang digilai ramai dan seorang pelumba basikal yang sering menjuarai kejohanan. Kehadiran pelajar baharu di kolej iaitu Rina (Azira Shafinaz) dengan menaiki motor berkuasa tinggi telah menarik minat Kamal untuk cuba memikat ditambah lagi Rina turut mempunyai raut wajah yang jelita. Namun, Rina dengan perwatakkan yang sedikit kasar dan benci dengan lelaki akhirnya telah memalukan Kamal di hadapan ramai pelajar lain. Terselit satu rahsia di mana sikap kasar Rina itu adalah sebagai tanda protes kerana ayahnya berkahwin dengan seorang gadis muda setelah kematian ibunya.

Kepada anda yang mahu Tonton Online Drama Married Tapi Benci , boleh a klik link yang disediakan di bawah ini .

EPISOD 1

EPISOD 2

EPISOD 3

EPISOD 4


EPISOD 5

EPISOD 6

EPISOD 7

EPISOD 8

EPISOD 9

EPISOD 10

EPISOD 11

EPISOD 12

EPISOD 13

2 Sila komen:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...