Buat Survey Di Woop Dapat Gift



Buat Survey Di Woop Dapat Gift | Woop merupakan website survey yang mewakili komuniti wanita dalam memberikan pendapat tentang produk yang terdapat dipasaran . Bukan sekadar produk untuk wanita malah ada juga produk lain termasuklah gadget , makanan tambahan dan produk untuk keperluan rumahtangga.


Buat Survey Di Woop Dapat Gift




Korang tak perlu bimbang , korang sebenarnya tak perlulah selalu ke website Woop untuk melakukan survey . Korang boleh je pergi ke laman Woop bila korang ada masa . Macam sis , selalunya kalau Woop hantar email , barulah sis terjah Woop ni .

Bila dah daftar , terus je lah buat mengikut arahan yang disediakan . Pilih je lah jawapan yang sesuai bagi setiap soalan yang dikemukakan . Adakalanya korang kena beri pendapat dengan mengisi di ruang yang disediakan . Setiap jawapan akan diberikan points .


Buat Survey Di Woop Dapat Gift


Selepas beberapa minit ( dalam 30 minit paling panjang ) , korang dah dapat habiskan survey tu . Pastu korang diberi pilihan untuk tick produk mana yang korangnak sebagai gift

Points yang korang kumpulakan tu boleh korang gunakan untuk menebus ganjaran yang disediakan mengikut jumlah points yang diperlukan .

Gift yang sis dapat diatas tu , sebenarnya sis tak tick pun . Tetiba je sampai depan rumah di pagi sabtu yang hening . My anak buah le yang excited mengambil dan membukanya . Points sis tetap tak terusik tau .

Kalau korang nak join Woop ni , boleh je terjah SINI untuk mendaftar . Sis dulu daftar Woop ni melalui blog Qaseh Abadi . Mula-mula tu , saja je nak tengok apa ada dalam Woop . Sudahnya jadi terjebak suka tanpa sengaja .





4 Sila komen:

  1. Yer memng terjebak benda ni.. jue pun banyak redeem dari hasil woop ni.. best kot benda free jer. tapi kena rajib buat big mission utk dapat point banyak..

    ReplyDelete
  2. Oh, baguslah macam ni! Jawab survey aje terus dapat hadiah. Itu belum kira points lagi yang boleh ditebus kemudiankan.

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...