Manhattan Fish Market : Seafood Yang Segar


Manhattan Fish Market : Seafood Yang Segar | Ramai dikalangan korang yang tak makan daging dan ayam . Korang cuma makan makanan laut ( seafood ) atas sebab-sbab tertentu . Ada juga yang dari kecil dah biasa dan hanya suka makanan laut . Kat Malaysia ni nak cari makanan laut yang segar , besr dan pelbagai susah sikit lah kecuali di tempa tertentu di Sabah dan Sarawak kot .


Manhattan Fish Market : Seafood Yang Segar

Restoran Manhattan Fish Market 


Jadi untuk memudahkan penggemar makanan laut yang segar dan besar-besar belaka , restoran Manhattan Fish Market berinisiatif mendapatkan beberapa jenis makanan laut yang tiada di Malaysia  . Ada diantara makanan laut itu didapatkan dari Sabah dan Sarawak dan ada juga yang diimport .

Di Restoran Manhattan Fish Market , anda ditawarkan menu seafood seperti king crab , calamari , udang , mussels ,  giant clams dan sebagainya denagn harga yang berpatutan . Selain itu terdapat juga menu hidangan barat seperti pasta , spagetti dan sebagainya .

Restoran Manhattan Fish Market sekarang ini sedang menjalankan tawaran potongan harga bagi pelbagai jenis menu . Untuk mengetahu lebih lanjut , pergilah ke Restoran Manhattan Fish Market ng berdekatan dengan anda .





2 Sila komen:

  1. KAK KALAU NK MERASA MAKANAN LAUT YG SEGAR SEDAP TERPAKSA BALIK KAMMPUNG KAK DI KEDAH SANA...BESAR BELANJANYA NK PUASKAN HATI..

    ReplyDelete
  2. ermmm tgk pon dah sedap apatah lagi makan

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...