Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Suku Akhir


Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Suku Akhir | Maharaja Lawak Mega sebelum ini tak ada pun suku akhir . Terus kepada separuh akhir . Kumpulan yang tinggal hanya 5 . Kalau di suku akhir dan peringkat separuh akhir berlaku penyingkiran , ini bermakna hanya 3 kumpualn sahaja yang akan beraksi di perigkat akhir berbanding tahun sebelumnya sebanyak 5 kumpulan . Dah macam kurang lak persaingannya kan !

Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Suku Akhir



Di peringkat suku akhir Maharaja Lawak Mega 2016 sekali lagi menyaksikan Reyza menduduki tangga pertama . Kalau ianya berterusan hingga peringakt akhir , ibarat bulan jatuh ke riba bila dapat bawa balik 500k . Selain itu , Reyza juga akan memecahkan rekod dominasi kumpulan sebagai juara sebelumnya .

Untuk Maharaja Lawak Mega 2016 peringkat suku akhir ini , tema yang ditetapkan adalah radio dan jemputan . Bab artis jemputan ni , memang sis tak sabar nak tengok tau . Paling kelakar lawak dari kumpulan bocey . Artis jemputan mereka sama saja dengan yang sebelum ini iaitu pelakon cilik Putri Balkis yang dah menang award tu . Cuma , balkis masih sama , tak meninggi . 

Keseluruhannya , lawak dari kumpulan Bocey tetap awesome berbanding kumpulan lain . Kalau korang nak tahu siapa yang tersingkir , moh la pi tengok Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Suku Akhir di SINI .

6 comments:

  1. tgk ulangan jelah .. nk tgk kt tv tak sempat. hehee

    ReplyDelete
  2. Seriuos..thn ni la tak sempat nak follow Maharaja Lawak Mega.
    Minat jugak kumpulan Bocey

    ReplyDelete
  3. Dah habis ke belum MLM ni, Vee? Dari dulu sampai sekarang saya tak pernah dapat tengok!

    ReplyDelete
  4. kita tak tengok MLM ni sebab kat rumah ada njoi je...hee

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...