Aiskrim Choki Choki Yang Makin Popular


Aiskrim Choki Choki Yang Makin Popular | My anak buah sangat sukakan choki choki . Choki choki tu bukannya besar mana pun . Jari kelingking sis lagi besar rasanya . Tapi my anak buah tetap beli , dalam seminggu mesti ada . Macam lazat sangat coklat dalam choki choki tu kan . Dok tawar kat mak usunya lagi nak ke idak . Mak usnya jual mahal . Mana taknya , kalau sekali sedut je dah habis !


E7f1


Oleh kerana choki hoki tu disukai anak - anak , isinya pun tak lah banyak mana , jadinya ada yang berinisiatif buat aiskrim . Korang mesti dah biasa tengok aiskrim choki choki yang jadi viral di facebook tu kan . 

Rasanya ramai juga antara korang yang dah cuba buat aiskrim choki choki . Kepada yang belum cuba dan nak cuba buat , INI resepi aiskrim choki choki ya . 

Sekarang ni dah masuk musim hujan kat temapt sis . Hampir setiap petang hujan lebat bersama guruh . Hari ini pula , putrajaya sudah banjir kilat beb ! Jadinya , kalau nak makan aiskrim choki choki , kena makan waktu tengah panas lah baru segar tekak tu ... 


3 comments:

  1. dah ada versi aiskrim..choki choki ni rasanya jajan coklat tu kan..

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...