Adakah Korang Wanita Besi ?


Adakah Korang Wanita Besi ? | Apa yang dimaksudkan wanita besi ? Adakah mereka mempunyai urat dan otot besi , ada kekuatan seberat besi atau badan mereka ada besi ? Haaah , ketawalah . Taulah soalan tu soalan budak sekolah . Saja je nak tanya korang . Tapi kalau korang jawap pun bukannya sis dengar kan .

Adakah Korang Wanita Besi ?



Adakah Korang Wanita Besi ?


Wanita besi merupakan seorang wanita yang mampu menangani kerja dan tanggungjawab di rumah dengan jayanya . Wanita besi selalunya disamakan dengan wanita yang berhati waja , bersemangat kental dalam mengharungi kehidupan sehingga berjaya dalam kerjaya juga rumah tangganya . kehebatan mereka ini menjadikan mereka terkenal dan dikagumi .

Kalau di Malaysia ni , yang dapat jolokan wanita besi adalah Datuk Maznah , pengasas Securiforce . Yang lain , korang caru sendiri . 

Kalau sis ni , hati pun tisu , nak jadi wanita besi memang jauh panggang dari api lah . Kalau korang nak tahu korang wanita besi ke idak , cubalah layan kuiz ni ya .




4 comments:

  1. jangan kan besi papan pun tidak..asyik bertisu je adalah..heheh

    ReplyDelete
  2. Saya ni zat besi pun tak cukup dalam badan, macamana nak jadi wanita besi ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...