Sajak-sajak Kenangan - PI


Sajak-sajak Kenangan-PI | Kebolehan menulis sajak / puisi merupakan satu bakat yang dianugerahkan kepada seseorang. Pun begitu , menulis ini perlu disertakan dengan minat . Tanpa minat dalam penulisan ibarat mensia-siakan Ibakat yang ada . Apatah lagi jika minat dan bakat itu boleh mendatangkan pendapatan .


Sajak-sajak Kenangan-PI


Pagi ini sis mendapat kiriman daripada blogger PI @ Paridah Ishak . Sebuah buku Aidilfitri Sajak-sajak Kenangan yang menghimpunkan hasil karya penulis dari 5 buah negara .

Sajak-sajak Kenangan-PI

Seronok rasanya bila dapat naskah yang ada autograph dari penulisnya .
Tetiba jakun sekejap . Siap tayang kat anak buah lagi . Maklumlah pertama Kali ... Heh heh heh 

Terima kasih PI sebab sudi memberikan naskah itu . Sajak tulisan PI sudah saya hayati . Sungguh hiba Dan mendalam maksudnya . 

Maaflah korang sebab sis tak boleh kongsikan sajak itu di sini sebab ada larangan hakcipta .

Doa sis semoga PI terus sukses dalam dunia penulisan yang amat diminatinya .

Manalah tahu, ada novel pula selepas ini ...


10 comments:

  1. TERIMA KASIH QV...SYUKURLAH DH DITERIMA N MENYUKAINYA...SIAP ADA N3 MENARIK LAGI.

    ReplyDelete
  2. waa..best nyer...

    vee..lya pon dh trima kad raya n shawl tu..
    terima kasih tau..
    sgt2 hargainya...

    ReplyDelete
  3. Bukan semua orang ada bakat menulis puisi ni.
    Saya nak mafamkan puisi pun susah.

    ReplyDelete
  4. tahniah dapat buku dari kak paridah...salam singgah salam ukhuwah:)

    ReplyDelete
  5. banyak sajak2 yg menarik dlm buku tu..sajak Kak PI pun best..menggugah perasaan..

    ReplyDelete
  6. Saya cemburu dekat orang yang pandai berjiwa dalam penulisan ni. Saya main hentam keromo aje nak tulis. Huhu.

    ReplyDelete
  7. Bukan mudah nak menulis sajak/puisi. Saya memang tak reti. Membebel tu taulah.

    Rajin juga terjah blog Kak PI. Sajaknya memang mendalam maksudnya.

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...