KENALI SENJATA WANITA





ASSALAMUALAIKUM ...

Wanita memang ada senjata . Senjata ni biasanya digunakan bila nak pujuk lelaki merajuk , ikut kemahuan , dengar cadangan , simpati  dan tertawan pada tertawan . Nak tau lebih lanjut , jom baca kat bawah nih .

AIRMATA .
Air mata wanita memang dahsyat auranya tau . Ini la senjata yang paling power untuk raih simpati , belas ihsan bila ditimpa susah atau nak minta sesuatu yang susah nak dapat .

SENYUMAN
Hanya dengan senyuman yang semanis tebu , tapi semut tak panjat , wanita boleh pikat , kuasai mana - mana lelaki yang dia suka . Senyuman seorang isteri dapat melembut hati seorang suami yang sedang keras atau marah .

TUTUR KATA
Wanita selalunya pandai pilih kata - kata manis kalau nak minta sesuatu yang dihajati . Isteri digalakkan menggunakan nya untuk menyenangkan hati dan memberi semangat kepada suami .

BERHIAS
Selalunya wanita berhias untuk menawan mata lelaki . Dengan penampilan yang menarik dan kecantikannya sudah cukup untuk buat dada lelaki berombak kencang dan tergila - gilakannya . Ada juga wanita wat cam ni sebab jadikan dia rasa confident .

BIJAK
Nak ambil hati lelaki , kenalah bijak . Bijak kawal keadaan , menangani masalah , bijak berfesyen , melontarkan pandangan serta pendapat , bijak bahagikan masa , bijak menawan hati , bijak memujuk dan bijak merayu lah .


Lelaki kena berhati - hati sebab wanita spesis playgirl biasanya gunakan kesemua senjata kat atas untuk pikat kamu ... heheeee sekadar peringatan jer .






1 Sila komen:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...