Tonton Online Juara Parodi 2015 Minggu 4


Assalamualaikum ...

Tonton Online Juara Parodi 2015 Minggu 4 | Juara Parodi 2015 dah masuk mingu ke-4 . Minggu lepas adalah sesi Juara Parodi 2015 Yus Jambu Dalam kenangan ... al - fatihah . Minggu ini Afdli n Shauki selaku ketua juri masi berkabung dengan songkok berlilit putih dan kemeja putih berkot hitam .

 Tonton Online Juara Parodi 2015 Minggu 4



Tonton Online Juara Parodi 2015 Minggu 4


Selepas pemergian arwah Pak Yus , salah seorang anggota kumpulan Kobis Pedas di dalam juara parodi 2015 , Misha Omar dan Tauke sedang mempertimbngkan sama ada untuk menrik diri dari juara parodi 2015 atau meneruskannya . Alhamdulillah , malam tadi mereka berdua membuat keputusan untuk terus beraksi di pentas Juara Parodi 2015 .

Kedudukan carta malam tadi menunjukkan kumpulan Kobis Pedas berada di tangga kedua . Walaupun masih hiba , mereka berdua tetap meneruskan tugasan yang diberi untuk beraksi di pentas juara parodi 2015 minggu ke-4 dengan tema barangan kenangan menggunakan frame gambar sebagai props . 

Sudah pasti kumpulan Kobis Pedas menggunakan props frame gambar itu untuk mengimbau kembali saat mereka bersama arwah Pak Yus di juara parodi 2015 . Lirik lagu yang diubah sangat menyentuh jiwa apabila Misah Omar mempersembahkan dengan penuh perasaan .

Setelah undian ditutup , korang fikirlah kan , kumpulan mana yang duduk carta teratas juara parodi 2015 minggu ke-4 ya ? Kalau nak  korang tahu , korang kena Tonton Online Juara Parodi 2015 Minggu 4 sendiri di SINI .






8 Sila komen:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...