Tips Mengenali Perwatakan Lelaki Melalui Gaya Seluar




Tips Mengenali Perwatakan Lelaki Melalui Gaya Seluar | Hendak mengenali lelaki sekadar melalui luaran / fizikal / lahiriah ni bukannya mudah . Seperti juga kita , bila berada di empat umum atau berurusan dengan orang , kita juga akan menjaga sahsiah kita sebaik mungkin supaya mereka memandang kita sebagai orang yang berhemah , bersopan dan berbudi pekerti mulia . Di belakang mereka , kita selalunya buat ikut kehendak hati , be myself la .

Tips Mengenali Perwatakan Lelaki Melalui Gaya Seluar


Tips Mengenali Perwatakan Lelaki Melalui Gaya Seluar


Atas sebab itu , jika korang mahu mengenali siapa lelaki itu sebenarnya , korang boleh saja melihat dari melalui pilihan seluar yang mereka suka pakai sebagaimana Tips Mengenali Perwatakan Lelaki Melalui Gaya Seluar di bawah ini . 

Sis teringat masa sis sekolah menengah dahulu . Ada seorang cikgu yang hanya makai jeans dan baju-T sahaja setiap hari . Bila ada Nazir datang buat lawatan , menyoroklah dia ... heh heh heh 

1. Seluar Jeans 


Lelaki yang menggemari seluar jeans adalah seorang yang optimis dan tenang, gaya tersendiri, amat mengasihi orang yang disayangi, sanggup berkorban apa saja tetapi sering tersilap mengambil keputusan. 

2. Seluar Baggy 


Lelaki yang meminati gaya seluar ini agak keperempuanan, mengikuti perkembangan semasa, lembab kerana ragu-ragu dalam mengambil keputusan, lemah lembut.



3. Seluar Warna Terang  


Lelaki yang lebih suka memakai seluar yang berwarna terang dikatakan tegas, luas pandangan dan berfikiran matang bila selesaikan masalah.

4. Seluar Gantung / Hanger 


Lelaki yang sering menggayakan fesyen seluar gantung adalah lelaki yang misteri, seleranya sukar diramal serta serba rahsia.

5. Seluar Ketat 


Lelaki yang menyukai seluar ketat dikaitkan sebagai suka mencari perhatian, ego tinggi tetapi baik.


4 Sila komen:

  1. TENGOK SELUAR YG DIGAYAKAN DH TAHU CARA/SIKAP LELAKI TU YA ..BAGUS ILMUNYA NI QV

    ReplyDelete
  2. hahah..wah dari seluar yang dah pakai kita boleh kenal personaliti
    so kena hati2 dan pakai sluar yg kena dgn personaliti dan citarasa kita :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum...singgah pagi disini :-))

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...